مارال زارعیمارال زارعی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

مارال همه زندگیم

مارال و دَدهَ

1392/4/31 13:36
نویسنده : مامانی
304 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که عشق تک و یکدونه شما فقط دَدهَ هستش . خیلی وقتا همش سعی میکنی با اون باشی و کنار اون. 

خوب دَدهَ هم خیلی دوستت داره و همیشه برات تو هر شرایطی وقت داره.

بمیرم براش که اصلا اجازه نمی دی ساز رو هم اونجور که دلش می خواد برا خودش ، بزنه . میری و ازش میخوای که بهت یاد بده.

به وقته بازی کردنم که خیلی وقتا اسرار داری که باهات بازی کنه  قایم موشک ، خاله بازی ، ساختمان سازی و....

وقتی هم که موقع خوابته اگه پیش دَدهَ باشی حتما باید با اون بخوابی.

موقع خوردن غذا ، لقمه رو دوست داری اون بهت بده. یا تو بغل اون غذا بخوری.

اما دَدهَ تنها تکیه گاه مطمئنی هست که مامانی من خودم سراغ دارم . همیشه و تو هر شرایطی کنارمون بوده . خیلی وقتا از ته دلم آرزو میکنم سایه اش هیچ وقت از سر ما کم نشه.

و من خالصانه عاشقشم. و انگار شما هم مثل من عاشقش شدین.

از خدا می خوام که همیشه نظر لطفشو از این عزیزامون دریغ نکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهه
30 تیر 92 1:29
خانومی قدرشو بدونید خوش به حالتون که هنوز پیشتونه ماله ما که 10 مرداد 6 سال میشه تنهامون گذاشته رفته خدا همیشه سایشونو از سرتون کم نکنه دلم بد جور هواشو کرد این پستتو خوندم


ممون خانومی که میایی و سر می زنی .
همه ی اون عزیزایی که واقعا عزیزن بعد رفتنشون جای خالیشون همیشه خودشو نشون میده.
عزیزم باور کن از اون بالا یه جایی از اون جاهای خوب خوبش داره نظاره ات می کنه.خدا رحمتش کنه.
بهاره مامان ونداد
31 تیر 92 15:06
وای عزیز دلم قربون اون بازی کردنت بشم
ونداد هم همین قدر بابام رو دوست داره ووقتی میریم اون جا همش باهاش سرگرمه وبازی میکنه خدا همیشه سایشون رو بالای سرمون حفظ کنه


آمین
زهرا مامان مهلا
31 تیر 92 15:37
سلام مامان مارال دون. چه دختر نازی دارین هزار ماشالا. خیلی هم شیرین زبونه. اینطور که متوجه شدم شما ترکین. اگه فضولی نباشه میخوام بدونم ساکن کدوم شهرین؟ اگه مایل بودین بهمون سر بزنین و تبادل لینک داشته باشیم باهم.


سلام ممنون که اومدین .آره خانومی ما آذری زبانیم و تو شهر تبریز ساکن هستیم
عزیزم خواستم بیام ولی لینک آدرس تون انگار مشکل داشت .
ولی حدس میزنم شما بایستی همون مامانی باشین که با الهه جون هم در ارتباطین .
مامان آنی
9 مرداد 92 17:15
مامانی جون من هم آرزو میکنم خدا سایه این دده نازنین سالیان سال بالا سرتون نگه داره و مارال خوشگلم در کنارش لذت ببره

راستی من تازه متوجه شدم که اهل تبریز هستین ما عید اونجا بودیم شهر زیبایی دارین با مردمی مهربون بهمون خیلی خوش گذشت

اين نظر لطف شماست، خوشحال ميشم اومدنی مهمون ما باشين.





صبا
5 شهریور 92 13:10
مارال جون فرشته است به ما هم سری بزنید