مارال زارعیمارال زارعی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

مارال همه زندگیم

مسافرت شمال

1392/5/13 14:12
نویسنده : مامانی
391 بازدید
اشتراک گذاری

مارال گلم . 

این جمعه قراره که بریم نوشهر .

این دومین باره که میری شمال . خانومم سفر اول رو با آنه اینا همسفر بودیمو مهمون اونا.  که کلی بهمون خوش گذشته بود . اون موقع رفته بودیم آستارا  تو هتل اسپیناس اقامت داشتیم . که برا تو کوچولو از هر بابت هم مسیرش خوب بود(زیاد تو راه و گرما نموندیم) هم خیلی راحت غذا تو وعده های صبح و ناهار برات فراهم بود.

این بار هم قراره با باباجون اینا راهی نوشهر بشیم. و توی اقامتگاه نیروی هوایی بمونیم. مامان جونینا که چند بار رفتن می گن همه چیز عالیه. و همه چیزم خودشون تدارک دیدن که دستشون درد نکنه . و ما فقط قراره همراهیشون کنیم یا به قولی مهمون اونا باشیم.

انشالله که به سلامتی و خدا کنه تو راه گرما یا هوای اونجا اذیتت نکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آنی
17 مرداد 92 14:04
سفر به سلامت ایشاله بهتون کلی خوش بگذره و با یه کوله بار خاطرات و عکس های قشنگ برگردین
ثنا گلي
18 شهریور 92 11:31
سلام عكساي مارال جون خيلي خوشگلن ميشه بگين قالب وبلاگتون و چه جوري درست كردين كه صفحه بندي شده و عكس دختر نازت بالاي همه صفحات هست؟

خانومی قالب وبلاگ مارالو از سایت نقش برداشتم اسم قالب (یاسی دخترونه ) بود. منتها من یه ذره دستی تو کد نویسی وبلاگ بردم.


اما کاری که تو تغییرات کدنویسی کردم همه جاهایی که که به پسوند (jpg. )ختم می شد رو پیدا کردم و همه رو با عکسای خود مارال جایگزین کردم . یکم زحمت داره . ولی خوب خودتون میتونید از این کارا بکنین.
شبنم
24 مهر 92 19:12
مارال عزیزم خیلی خیلی ناز و زیبایی اولین دختری هستی که میگم خیلی دوست دارم فدات بشم. بوووووووس