مارال زارعیمارال زارعی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

مارال همه زندگیم

بعضی از عکس های تولد

1392/11/13 23:46
نویسنده : مامانی
405 بازدید
اشتراک گذاری

پاکت های سی دی های دعوت

خود سی دی ها 

دامن تو تو رنگین کمانی

کفشهای تزئین شده

تزئینات تولد یه روز قبل

 

 

و روز تولد ..........

 

 

 

 

 

 

 

اینجام از شدت خنده که ولو شدی مامانی

 

اینجام که داری شامتو خودت میخوری بدون کمک یکی از ماها یعنی اینکه یه قدم دیگه برا استقلال خودت.

اینم کادوی تولد مامانی و بابایی 

مبارکته باشه 

 

عکسهای آتلیه هم انشالله سر فرصت مناسب برات ثبت میکنم.

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان الیار
16 بهمن 92 15:10
خیلی منتطریم
الهه
17 بهمن 92 17:11
به به تولد مبارک عسله خاله ایشالله 120 ساله شی نازگلم دست مامان و بابایی درد نکنه که همچین تولد خوشگلی واست گرفتن
الناز مامان الین
19 بهمن 92 11:25
افرین خانمی. عالی بود عاشق اون ابر . رنگین کمانی شدم که به دیوار زده بودی . یادم باشه موقع طراحی دکور برا سفره هفت سین از شما کمک بگیرم. کیکشم خیلی خوشگل بود کجا سفارش داده بودی؟ راستی اون ابر و رنگین کمون که به سقف زدی از چه جنسی هست؟ خودت طراحی اش کردی؟ عکسهای اتلیه را هم حتما بذار. تابستان اسکیت رفتنی ما را هم خبر کن با هم بریم. هزار تا بوس برا مارال خوشگلم و مامان باذوقش سلام به شما و الين جون . اين نظر لطف شماست. كيك تولدش رو طرح از خودم بود و پختش از قنادي بوغدا تو چاي كنار بعد پل سنگي كه واقعا طعمش هم عالي بود. اما ابرو هم خودم درست كرده بودم با فوم ٢ ميلي سفيد كه روشم كاغذ رنگي بود.
الهه
30 بهمن 92 12:40
من عاشق غکس پایین وبلاگ مارال جونم هر وقت دلم براش تنگ میشه میام میبینمش . مامانی ببوس نازگلمونو
مهتاب مامان آذین
30 بهمن 92 12:42
مبارکا باشه چه دخمل خوشگلی ان یکاد به جونش. از راه دور هزار تا ماچ
مامان سونیا
13 اسفند 92 0:37
مبارک خوشگل خاله عزیز خاله 120 ساله بشی
مامان آنی
20 اسفند 92 9:24
مارال زیبای من تولدت زیبات هزاران بار برتو مارک همه چی زیبا و خوشگل بود و خیلی باسلیقه مرسی این نظر لطف شماست .