مارال زارعیمارال زارعی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مارال همه زندگیم

یه خبر خوب

1392/11/12 8:45
نویسنده : مامانی
191 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم به یمن این روزای خوب یه خبر خوب هم برات دارم.

اون روز سر کار بودم که بابایی زنگ زد و با رسمیت خیلی زیاد گفت تبریکات مرا پذیرا باشید منم هم خندم گرفته بود هم منتظر بودم ببینم پشت سرش چی میگه که بعد دو تا سرفه گفت نتایج ارشد اومده .

بله خانومی من تبریز رشته خودم (مهندسی معماری ) قبول شدم.

فکر کنم برات نگفته بودم که طی 6 ماه گذشته من دو سری امتحان داده بودم که یکیش تئوری و که مرحله دومش عملی بود. که برا مرحله عملی رفته بودم تهران و حدود 24 ساعت کامل پیش آنه بودی. 

مامانی قربونت که همیشه برا خیلی چیزا از وقتایی که مال تو هستن بذل و بخشش می کنم . واقعا شرمنده . 

بابایی هم دفاعیه اش همین روزاست. که باید اون روز براش سنگ تموم بذاریم.

همیشه دوستتون دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهه
17 بهمن 92 17:13
تبریک میگم ایشالله موفق باشید
مامان آنی
20 اسفند 92 9:25
تبریک میگم عزیزم ایشاله همیشه موفق و پیروز باشیراستش من هم برای حدود 2 سال دیگه که ویانا یکم بزرگتر شد یه چنین نقشه ای دارم ممنون خانومی برات آرزوی موفقیت دارم.
مامان سوین
15 اردیبهشت 93 9:57
عزیزم دختر خیلی نازو دوست داشتنی دارین خدا حفظش کنه یه سوالی از خدمتتون داشتم من چه طور میتونم از عکس دخترم ابتدای هر مطلبی مثل شما استفاده کنم اگه راهنمایی بفرمائید ممنون میشم سلام خواهش می کنم خانومی این نظر لطف شماست .