مارال زارعیمارال زارعی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

مارال همه زندگیم

مارال خانومی و آرایشگاه

1392/4/5 13:51
نویسنده : مامانی
255 بازدید
اشتراک گذاری

خانومم تو پست های قبلی گفتم که می خوام ببرمت آرایشگاه  ولی دو دلم .بلاخره تصمیم گرفتم موهاتو کوتاه نکنم  . اما از بس توی این چند روز در موردش بحث شده بود دیگه شما خانومی همش میگفتی کی میریم آرایشگاه. یه جورایی منتظر مونده بودی.

بلاخره دیروز  مامانی خودش اونجا یه ذره کار داشت  تصمیم گرفت که شما رو هم با خودش ببره واز خانوم علیزاده گل بخواد که فقط موهاتونو مرتب کنه. 

خانومم خیلی ذوق کرده بودی. با اینکه تا حالا رو صندلی آرایشگاه ننشسته بودی ولی خیلی با متانت همه چیزایی که ازت خواستن رو رعایت کردی (سرتو پایین نگه دار ، منو نگاه کن ، راست وایستا ، از این قبیل)

بهت افتخار می کردم اونجا همه داشتن فقط راجع به شما صحبت می کردن که که چقدر خانومی . منو می گی انگار پاهام رو زمین بند نبود بهت می بالیدم و  به داشتن تو فرشته ناز افتخار می کردم.

نوبت سشوار کشیدن شد موهای خیستو اول کمی خشک کردن بعدم با سشوار قشنگ بهش حالت دادن .قلب واقعا عروس شدی . خودت می گفتی که من عروس شدم .

با دختر خانوم علیزاده کلی بازی کردی ثمین جونم از بازی با شما راضی بود.ماچقلبقلبقلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ال ای سفیدبرفی
5 تیر 92 13:18
من فداتون بشم یکی از دوستان پسوردمنو گرفت خیلی از مطالبو بر گردوند تایک ماه پیش بقیه اشم دوباره نوشتم .اسم این مهندس ما مامان پینار کوچوست به وبلاگ پینار کوچولوم سری بزنین باحاله. واقعا ممنون
ال ای سفیدبرفی
5 تیر 92 13:28
خداروشکر بهترن مرسی جویای حال بچه هام میشین واقعا ممنون
مامان سونیا
5 تیر 92 23:59
ای جانم مبارک خانم مامانی عکس یادت نره
الهه
6 تیر 92 18:53
آخی تبریک میگم به علوس خانوممون ماه بوده ماه تر شده پس با مدل موهای جدیدش برامون عکس بزار مامانی




مرسی ممنون ، خانومی کار خاصی رو موهاش نکردن فقط منظم تر شده ولی به چشم عکساشو تو اولین فرصت آپ میکنم.