مارال زارعیمارال زارعی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

مارال همه زندگیم

بریم ، نریم ،موندم که چیکار کنم.

1392/3/28 14:31
نویسنده : مامانی
200 بازدید
اشتراک گذاری

خانومی این روزا هوا گرمتر شده .

و حس میکنم اگه موهاتو کوتاه کنم برات خیلی خوب باشه ولی از طرفی هم دلم نمیاد .

آخه حیفه این موهای ناز نیست.  اما وقتی می بینم که چطور کف سرت عرق میکنه مخصوصاً موقع خواب  میگم دیگه فردا بایستی بریم آرایشگاه. 

اما بعد حموم کردنو و رسیدن به موهات اصلاً به کل منصرف میشم.

همین جور بین بیرمت و یا اینکه نبرمت آرایشگاه موندم که چیکار کنم.

راستی دیگه تو شیشه هم شیر نمی خوری سه روز پیش ازم شیر خواستی . منم گفتم تو لیوان برات بیارم که با چشم وابرو و یک نچ گنده گفتی که نیار . بعدم من شیرو تو شیشه آوردم ولی هنوز به خوردن شروع نکرده بودی که تبخال کنار لبم  دستم خورد و خونی شد . 

شما خانومم گفتی که چی شده خون میاد منم گفتم تو که اذیتم کردی و شیر و تو شیشه خواستی منم ناراحت شدم و ازاینجا خون اومد. می دونم بد جنسی کردم. ببخشین خانومی. 

خودت شیشه رو بهم دادی که برم تو لیوان برات شیر بیارم . 

گریه ام گرفت  ولی دیگه حرفی بود که زده شده بود . 

چشامو پاک کردم   ولی چون لبم خونی بود نتونستم بوست کنم فقط گرفتم بغلم.

شیرو تو لیوان بهت دادم خوردی . این سه روزم همش اصرار داری که تو لیوان بایستی بهت شیر بدم.

البته بجز وقتی که تو خوابی . شیرو تو شیشه می خوای. فدای مهربونیات.

قربونت برم  . ببخش. ماچماچماچبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سونیا
29 خرداد 92 0:00
نه مامانی کوتا نکون اگه موهاش تارش نازوکه چرا ولی این جوری نیست باید 1 جوری میگرفتی شیشرو این جوری بهتر شد
الهه
29 خرداد 92 13:10
ووووووووووای الهی فدای این مارال جونم بشم بچه ها چقدر پاک و مظلومن و زود باور دلم براش سوخت اما خوب به طریقی باید از شیشه گرفته میشد دیگه این واسطه شد براتون.
در رابطه با موهاشم بگم نزن ترو خدا دختر با موهاش خوشگل دیده میشه منم دختر خواهرمو نمیزارم ببرن موهاشو بزنن شما سعی کن تو تایستون فقط بباف موهاشو بعد با گیره وصل کن به بالا تا گردنش هوا بخوره

الهه جون اکثراً می بافم خودشم به اینکار علاقه دارم با طرحهای زیبایی (قلب و ...) اینکارو میکنم اونم قشنگ حوصله میکنه برا بافتن موهاش. ولی دیگه موقع خواب مجبورم موهاشو باز بذارم تا اذیت نشه.
ولی ممنون از راهنمایتون. ولی خودم اصلا دلم نمیاد آخه خیلیم بهش میاد.

مامانِ عسل
29 خرداد 92 18:24
وووووووووووی این دختر شما چقدر نازه خدا حفظش کنه
مسافر کوچولو
1 تیر 92 12:45
سلام عزیزم
ممنون که جوابمو تو قسمت پرسخ پاسخ دادین
از آشنایی با شما هم خیلی خوشحال شدم چون منم تبریزی هستم
میشه بفرمایین غیر از سیتی سنتر از این بادکنکا کجا میتونم تهیه کنم آخه من تو سیتی سنتر ندیدم


توی سیتی سنتر ولیعصر نرسیده به فلکه بازار هست مطمئنم.
ولی توی ولیعصر از شریعتی به طرف مخابرات یک مغازه هست برا تولدا اونم پارسال داشت ولی تنوعش کم بود.
مسافر کوچولو
1 تیر 92 12:46
ماشاله به دخترتون خییلی نازه
مامان آنی
1 تیر 92 18:08
وای چه عکسای بامزه و خوشگلی مامانی حیف نیست موهای ناز دخملی رو کوتاه کنی
مامان آنی
2 تیر 92 19:05
مرسی عزیزم از اینکه برام نوشتی خیلی باسلیقه کار کردی اگر خودم وقتش رو پیدا کردم حتما ازت بازهم کمک میگیرم


خواهش میکنم در حد توان در خدمتیم.
ال ای سفیدبرفی
4 تیر 92 15:08
اما خمینی تو خیابون شهناز .دولتیه.یک سوالم من از خدمتتون دارم .وبلاگ دخترم چندتااز عکسارو می خواستم پاک کنم رفتم تو مدیریت وبلاگ آپلود عکس تاون اضافه هاروپاک کنم .درست قبل از اونم همون کارو براوبلاگ پسرم کردم مشکلی نبو اما وقتی برگشتم وبلاگ دخترموببینم دیدم کلا محو شده اونم چون عنوان بندی رو بلد نبودم از تولد یک سالگیش که مردادسال قبل بود تاامروزهمش تو یک قسمت بود که حذف شد بلدنبودم پشتیبانی هم نکردم آیا امکان باز یابی شون هست؟ واینکه الان میتونم رو مطالب عنوان بذارم وعنوان بندی کنم. لطفا در حد پایین برام توضیح بدین . وبلاگ دخترم ال ای سفید برفیه مال پسرم علی سفید برفی .باچه ذوقی نوشته بودم دپرس شدم.اگه خودتونم بلد نبودین میذاری قسمتی که سوال مدرسه رو پرسیده بودین تا بقیه هم ببینن شاید مشکل ما حل شد. موفقیت خواهرتونم تبریک میگم منم دبیر م واز دانش اموزان زرنگ همیشه حمایت می کنم.مام تبریزی هستیم




ممنون از اینکه راهنماییم کردین .

خانومی من در رابطه با موضوعی که نوشتین کمک خاصی نمی تونم بهتون داشته باشم.ولی روش تحقیق می کنم اگه به نتیجه خاصی رسیدم حتما شما رو در جریان می ذارم .

ولی چیزی که تجربه به من ثابت کرده همه حذفیات توی کامپیوتر امکان بازیابیشون هست چون واقعا که دور ریخته نمی شن فقط آدرسشون توی سیستم منتقل میشه به محل زباله ها.

حالا یا با یک روش ساده و یا با یک روش پیچیده بلاخره می تونی به دستشون بیاری.

ولی گاها اینم بگم که این بازیابی ها شاید شامل هزینه هم باشه.(خریدن بعضی از نرم افزارها یا از افراد متخصص کمک خواستن ) ولی بلاخره بر می گردن.

انشاءالله که این موضوع برا اینترنت هم صدق کنه.