مارال زارعیمارال زارعی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

مارال همه زندگیم

خانوم خانوما

1391/10/7 9:08
نویسنده : مامانی
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چند روزی هست که دارم سعی می کنم که از پوشاک بگیرمت و دیگه واقعا برا خودت خانوم بشی .

هر  بار که این مسئله رو بهت توضیح می دم ، خیلی خوب گوش می دی . حرفای منو تائید می کنی . ولی هنوز واقعا نمی دونی که کی باید موقعی که جیش داری و یا ... دقیقا به من کی اطلاع بدی . خیلی با مزه رفتار می کنی

یا بعد واقعه خبر می دی که دیر شده  آخ و یا خیلی زودتر که مدتها منو تو دستشویی نگر می داری که خسته کننده میشه هم برا خودت و هم من.

ولی مثل همیشه کی خسته هست ؟       دشمنننن

دوست دارم در تمام لحظاتت ، در همه حال و احوالی .ماچماچماچ 

به امید موفقیت هر چه زودتر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سويل و اراز
7 دی 91 9:36
سلام مارال خانم واقعا كه خيلي مارالي خدا حفظت كنه تولدتو با تاخير تبريك ميگم


سلام ممنون از شما . به قول مارال میسی.*