مارال زارعیمارال زارعی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

مارال همه زندگیم

اومدن فصل پاییز و سرماخوردن ما

1392/7/17 12:10
نویسنده : مامانی
211 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی هوای تبریز همین اینکه یک مهر میشه از این رو به اون رو میشه هوا یکدفعه سرد شد با اینکه من از قبل لباس گرمای شما رو اماده کرده بودم و بیرون رفتنی هم همیش به حجم لباستو نوعش دقت میکردم؛ ولی بازم هفته پیش آنَهَ زنگ زدکه مارالجونی هم بی حوصله هستی و هم اینکه تب هم داری 

مامانی از شرکت زودی زدم بیرون و برات استامینوفن گرفتم با دیاز پام 2 میلی چون دکترت گفته که به محض اینکه تب کردی حتما بایستی تا روزی که تبت قطع بشه برات بدم بخوری تا خدای نکرده اتفاق بدی پیش نیاد.

مامانی اون روز تا عص اصلا حال نداشتی که عصری با بابایی رفتیم پیش دکترت و گفت جای نگرانی نیست تبش ویروسیه. و 3 روز طول میکشه که علاوه بر داروهایی که میدادم بهت یه آمپولم تجویز کرد که زودی تزریق بشه بهت تا تبت پایین بیاد.

آمپولم زدی ولی بمیرم که چه گریه ای میکردی. 

3 روز گذشت و شما خوب شده بودی . اما روز چهارم شروع به سرفه کردی و آبریزش بینی که مجدد با بابابی رفتین دکتر و گفت که مجدد سرماخوردی یعنی اون ویروس نرفته یکی دیگه مهمونت شده.  که اینبار نوع داروهاتو عوض کرد .  مامانی داروهاتو خوب بهوقتش میدم و میخوری ولی منم از شما مریضی رو گرفتم و الان منم مثل شمام.

آنهَ و  دَده و آیسان خاله همه مریضیم. اما دیگه آخراشه. انشالله تا آخر زمستان سرماخوردگیو هیچ ویروسی به خونمون سرنزنه.

حالا تو این وسط بگم آتیلا جونی به خاطر حساسیت ، ریه هاش اذیت شده والان چند روز بستریش کردن . خیلی دلم میخواست بریم و از نزدیک میدیمش و دلگرمیی برا خاله رقی و عمو آراز میشدیم ولی به خاطر سرماخوردگیمون صلاح دیدم که فقط تلفنی جویای حال باشیم. دلم که براشون پر میکشه. انشالله اونم زود زود خوب بشه.

انشالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
22 مهر 92 3:20
جیگرمممممممممم
کلی ذوق کردم این دخمل نازو خوشمل و توپلی رو دیدم بوسسسسسسسسسس

ممنون مامانی گل . این نظر لطف و پر محبت شماست . سایدای خوشمل رو هم بوس

شهرزاد مامان آنیتا
28 مهر 92 11:54
اخی عزیزم

خدا بد نده

ممنون از نظری که گذاشته بودی

برامون دعا کن

ببخش هم من اگه کم میام وبلاگ این دخمل خوشگل

باور کن اصلا حال و حوصله خودمم ندارم

اما بجاش دخترم که خوب بشه و حال مامانش رو متحول کنه

حسابی بهتون سر میزنیم

ماشالله به این دختر خانوم خوشگل

یه بوس محکم از طرف خاله شهرزادش بکن


ممنون که اومدین . انشالله که حرفام ناراحتت نکرده باشه ولی دلم خیلی نگرانته. می خوام یه تغییری تو حال و احوالت ببینم . انشالله .
به هر حال شرمنده.