مارال زارعیمارال زارعی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

مارال همه زندگیم

دخترم چه خوشگل شده!

1392/3/13 12:28
نویسنده : مامانی
358 بازدید
اشتراک گذاری

عروس مامان .

دو روز پیش یکم تو خونه کارای تمیز کردنی زیاد بود منم به هوای بابایی که خونه بود  و  با تو داره بازی میکنه تو آشپزخونه مشغول کارام بودم .

کار آشپزخونه که تموم شد اومدم یه سر برم اتاق شما خانومی  دیدم بابایی قشنگ عروسک شما به بغلش خوابیده شما هم نیستی .

به طرف اتاق شما داشتم می رفتم که عروس قشنگم یهو داد زدی مامان 

تندتر رفتم اما تو اتاق خودمون یه چیز جالب دیدم 

بهت گفتم داری چیکار میکنی؟

اخمو نگام کردی که چیزی بهت نگم  خوب منم هیچی نگفتم

بغلت کردم و بوس بوس ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچکه چقدر ناز شدی

بعدم باهات صحبت کردم که شما رو که هنوز بچه ای اینا برات بده  مریضت میکنه اون موقع هم بایستی بریم دکتر.

خانومی قول دادی که دیگه دست نزنی  امیدوارم سر حرفت بمونی.ماچ

اما داد زدنت برا این بود که دَر اون یکی رژ و نتونسته بودی باز کنی. 

قربونت برم تو عروسیت چقدر ناز و خوشگل میشی خدا می دونه .  ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهه
15 خرداد 92 12:35
ماشالله چه چشمایی داره براش اسپند دود کن خانومی خدا حفظش کنه




ممنون خانومی انشاءالله شما پسر نازتونو صحیح و سالم با شادی بگیرین بغلتون. تو انتخاب اسم پسرتون به دلتون مراجعه کنید . زیادم وسواس به خرج ندین.که بیشتر اذیت می شین.

اسم ایهان و اِلمان تو شهر ما زیاد شده(تبریز) ولی آرتین زیاد نشنیدم.

اسم آی مان هم قشنگه.


مامان درسان
22 خرداد 92 11:07
سلام هزار ماشالله خیلی دخملتون ناز به ما سر بزنین خوشحال می شیم


ممنون خانومی حتماً.
mahtab
22 خرداد 92 15:41
خدا حفظش کنه
الناز
28 خرداد 92 16:38
چه دختر خانم جذابی عزیز مخودت همینطوری خوشکلی احتیاجی به این کارانیس خوشکله خانم