مارال زارعیمارال زارعی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

مارال همه زندگیم

مارال هنرمند

1392/2/23 14:20
نویسنده : مامانی
237 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته که مارالم علاقه شدید به خواندن نوشتن پیدا کردی که ناگفته نماند از 1 ماهگیت برا اینکار مامانی  و دهَ دهَ تلاش کرده . از یک ماهگی شما مامانی برات کتاب می گرفت و به کمک دهَ دهَ برات اونا رو می خوند.

اینم نمونه اش دهَ دهَ برا مارالی کتاب داستان میخونه

 

اما در پی تلاشهایی که ما داشتیم علاقه شدیدی به خواند و نوشتن داری .

برا اینکه بتونی نوشتن و شروع کنی مامانی از یاد دادن اشکال هندسی شروع کرد که الان همه اشکال هندسی رو می شناسی وبیشتر ازهمه به دایره علاقه نشون میدی البته موقع نقاشی کردن . و با اون انواع آدمکها یا به قول خودت نی نی ها رو می کشی .

چند روز پیش بود که یک نی نی کشیدی  ولی معنا دار که کلی ذوق  کردم.

مارال نقاش باشی این اولین نقاشی شما با مفهوم  زیبا هستش.

دستت درد نکنه.ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته های آسمانی
23 اردیبهشت 92 18:23
سلام هرچی ماراله عشقه دوست دارم با همه مارالها تبادل لینک کنم دوست داشتید خبرم کنید البته من یک مارال دارم یک میوه بهشتی بنام مائده