مارال زارعیمارال زارعی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

مارال همه زندگیم

دیر اومدم ولی دست پر اومدم

1392/2/23 14:20
نویسنده : مامانی
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام منیم بالاما

دخمل من قند عسلم  تاج سرم  قلبم  همه زندگیم  ، مارال خانوی گل

چند روزی بود که شرکت دهَ دهَ  توی نمایشگاه غرفه داشت و مامانی هم  ، چون همونجا کار میکنه به تبعیت از شرکت نمایشگاه بود. در طول روز این چند روزو خوب نمی تونستم برا شما خانومم وقت بگذارم بیشتر با بابایی بودی . به همین جهت این روزا سبب شد که دلستگیه خاصی به ببابیی داشته باشی. که مبارکه  .

ما که بخیل نیستیم.چشمکزبان

اما الان که هستم این چند روز وقفه می خوام جبران کنم  اول از همه از وعده هایی که داده بودم شروع میکنم .

عکس های مشهد خانومی گل رو آماده کردم

بفرمایین

 

داری آماده می شی برا نماز خوندن 

 

خدا قبول کنه که مثل فرشته های اسمونی به سجده ای.

 

الان دیگه کاملاً  ،  مشهدی مارال شدی ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
23 اردیبهشت 92 13:53
با سلام . وبلاگ ملیسا جان با موضوع یه تیکه بهشت روی زمین به نام شیرخوارگاه آمنه به روز شد . خوشحال میشیم مراجعه کنید و با نظرات زیباتون ما رو دلشاد کنید . منتظر شما هستیم .