مارال زارعیمارال زارعی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

مارال همه زندگیم

خونه تکونی امسال

1391/12/27 9:59
نویسنده : مامانی
224 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم مارال

این سومین عید تکونی و ایام نزدیک به عید که با تو گلم دارم سپری می کنم. ولی امسال با سالهای قبلی ،  حال و احوال متفاوت هستش. 

از اونجایی که تو گلم دوست داری همیشه تو کارهای بزرگترها سهیم باشی سعی میکنی کمکم کنی . دیروز نوبت اتاق تو خانومم بود که تمیز بشه . موقعی که شروع کردم به تمیز کردن شما خواب بودی ، بابایی اسبتو که خراب شده بود تو این فرصت درست کرد .niniweblog.com

تقریبا کار اتاقت تو وسطا بود که بیدار شدی اول از همه وقتی اسبتو دیدی ذوق کردی .niniweblog.com بعد هم که اومدی اتاقتو دیدی همش سئوال که چرا اینجا این شکلی شده niniweblog.comوقتی بهت توضیح دادم که عید داره میاد و بایستی همه جا تمیز تمیز باشه ، همش می خواستی کمکم کنی قربوننت بشم .niniweblog.com

 مثلا می خواستی کمد اسباب بازی هاتو جمع و جور کنی که بیشتر ریختو پاش میکردی آخه کار تمیز کردنم برا تو یه جورایی بازی کردنه. وقتی می گفتم که مارال جمع شون کن تا جارو بکشم میگفتی من کار دارم تو خودت اونا رو جمع کن.(که اونایی که سرجاشون بودو بر می داشتی می ریختی کف اتاقت) 

خلاصه بگم امسال کارای تمیز کردنو چند باره تکرار میکنم. niniweblog.comولی همه لحظات واقعا شیرینه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)