مارال زارعیمارال زارعی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

مارال همه زندگیم

بازم وروجک من

1391/12/6 12:26
نویسنده : مامانی
225 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم ناز گلکم سلام سلام سلام

این دفعه می خوام  از روزی بگم که شما خانومم همش داشتی با من لج می کردی . منم هی تحمل هی تحمل . آخه می دونستم که شیطونه گولت زده.

تا اینکه برا رفع این مسئله شبم که مهمون بودیم با بابایی تصمیم گرفتیم یه ذره زودتر بریم تا وسط راهم شما حال و احوالی عوض کنی.

شروع کردیم به آماده شدن . هر چی گفتم که دخترکم بیا لباساتو بپوش نیومدی و همش میگفتی که با من قهری .

منم همش می خواستم یه جورایی شما رو وادار کنم که لباساتو بپوشی. که برگشتی به من گفتی چرا شما گریه نمی کنی ؟

بسیار لحنت مثل رئیسا که از کارمنداشون بازخواست می کنن .

منم یواشکی گفتم که چرا باید گریه کنم؟

 گفتی من که با تو قهرم تو باید گریه کنی و بگی حالا دخمل من کی میشه؟

(آلا با آلا دِنَن منیم بالام کیم اولار ؟ آلادا)

منم با حس قبلی یواشکی گفتم آخه چشم . بابایی رو می گی ، آنچنان خنده ای کرد که نگو که منم با خنده اون از حالت تعجب و مبهوتی در اومدم خندیدم.

تو همش می گفتی نخند که گریه کن.

(گولمه آلادا............. )

آی وروجک من موندم شما این همه شیرین زبونی این همه استدلال رو از کجا میاری ؟ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهاره مامان ونداد
6 اسفند 91 15:40
من موندم تو این همه وروجک بازی رو از کی یاد گرفتی بلا خانم
مامان آنی
7 اسفند 91 18:35
دخملت دیگه بزرگ شده مامانیییییی


مامام آنی چرا نیستین؟