مارال زارعیمارال زارعی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

مارال همه زندگیم

خودم ،خودم ، خودم

1391/11/23 10:52
نویسنده : مامانی
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل نازم.

دخملکم ، خیلی  وقته که شروع کردی به مستقل شدن . و همش می گی  خودم ( ozoum )

که خیلی خوبه .تشویق

پی همین قضیه  اون روز می خواستی از پله بری بالا که باز شروع کردی خودم ، خودم. و نذاشتی دستتو بگیرم .

وقتی بهت اسرار کردم که اگه دستمو نگیری میفتی  ، برگشتی یه ابتکار ناب نشونم دادی ؛ دست خودتو با اون یکی دستت گرفتی  و گفتی الان دیگه نمیفتم(ایندی یخیلمارام کی ) . خندهخندهخنده

قربون اون مغز متفکرت ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

گرل
23 بهمن 91 10:57
ای جان! خیلی دوس دارم ببینم یه کوشولو چطوری ترکی حرف می زنه
گرل
23 بهمن 91 10:57
راستی عزیزم به کلبه خرابه ماهم سر بزن خودم که هنوز نی نی ندارم اما وبلاگم همچین بی ربط به بچه ها نیست