مارال زارعیمارال زارعی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

مارال همه زندگیم

ذوق و شوق اونم از ته دل

1391/10/26 11:16
نویسنده : مامانی
213 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل نازم چند روزیه که بابایی امتحاناش شروع شده و به همین خاطر زیاد نمی تونیم بریم بیرون . از طرفی  هم هوای تبریز چند روزیه که واقعا سرده .

دیروز فکر کردم  بابایی که از امتحان برگرده اگه یه کوچولو وقت داشت ببریمت شهر بازی یکی از مراکز خرید تبریز که سرپوشیده هستش .

بابایی اومد با هاش مشورت کردیم اونم قبول کرد . رفتیم گلم اینقدر ذوق کرده بودی که از ته دلت جیغ می زدی Happy Dance

از ته دلت می خندیدی انگاری دنیا رو بهت دادن . هر چند دنیای تو ناز گلکم همیناست. 

خیلی خوش به حالت شده بود.

به قدری بهت خوش گذشته بود که از اونجا بیرون نمی اومدی  با هزار تا بهونه و قول اینکه بازم میاریمت بالاخره رازی شدی که بیای بیرون .

 اما به بهونه ای بند بودی که گریه کنی .که اونم شد.

بعد از آروم شدنت ازمون قول گرفتی که بازم ببریمت . منم ازت قول گرفتم که دخمل خوبی باشی. 

که خیلی مظلومانه گفتی  (یاهچی ) یعنی باشه.

 خیلی دوست دارم .خیلی 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

maman ali
27 دی 91 13:11
خیلی سایت تو دوست دارم خیلی وقته لینک منی دوست دارم
بهاره مامان ونداد
28 دی 91 17:11
من دفعه پیش هم اومدم نظر دادم ولی انگار نرسیده
خیلی دختر نازی داری اگه دوست داری به وب ونداد من هم بای از تبادل لینک خوشحال میشم


سلام مرسی خانومم
حتماً . منم خوشحال میشم.