مارال زارعیمارال زارعی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

مارال همه زندگیم

آمدن بهار و مارال جون ما

1394/2/27 13:00
نویسنده : مامانی
599 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بهار زندگیم . 

دختر گلم  خیلی وقته کلی اتفاق رو رد کردیم و من تو این مدت صلاح دونستم تو رو در بیرون بازی خیلی از حقایق نگه دارمت.

 اینقدر صافی اینقدر زلال که حیفم میاد با تیرگی خیلی از کج فهمی ها روحت خدشه دار بشه. نه به صلاح که بدونی نه به صلاح که داخل گود ماجراها باشی.

انشالله وقتی بزرگ شدی عاقل و بالغ شدی و تونستی تمامی مسائل را با همه ابعادش بسنجی اون موقع نیازی هم نیست که چیزی گفته بشه خودت  متوجه همگی مسائل خواهی بود.

بگذریم...............

تو این مدت که به قول خودت باهار هم اومده خونه ما هم با حضور تو گلم بهاریتر هم شده. به لطف وجود تو گلم این پنجمین بهاری هست که به این زیبایی لمسش میکنیم.و تو تنها بهاری هستی که برا من و بابایی همیشه سبز میمونی .همیشه عطر تازگی داری همیشه حس زنده بودن را با تو داریم. و من و بابایی به حضور تو گلم همیشه افتخار میکنیم. به خود می بالیم.

یکی از همین روزهایی که گذشت حس افتخار به تو رو من در تک تک سلولهام حس کردم . توی جمعی بودم که از تو و رفتارهای خانومانه و ساکتی و مودب بودن و باهوشی تو گلم به کرات تعریف کردن. دوست داشتم تو اون لحظه کنارم بودی تا غرق بو سه ات میکردم. و من خود را در این اتفاق مدیون آنهَ و زحمات ایشون میدونم. هر دو تون رو در حد پرستیدن دوست دارم.

شب که این موضوع و حسم رو به بابایی میگفتم از ته دلم آرزویی کردم و اون این که خدا لیاقتی رو شامل حال من و بابایی بکنه که بتونیم تو رو توی مسیر های درست پرورش بدیم و هدایتت کنیم.

تو این روزا من و بابایی دغدغه اصلیمون ثبت نام تو گلم به یکی از مهدکودک های سالم و معتبر تبریز هست.

تقریبا هرشب  با بابایی در رابطه با این موضوع صحبتهایی داریم تا بهترین مکان رو برات انتخاب کنیم.

امیدوارم که واقعا شرایطی رو که میخوایم تو یکی از مهد های تبریز بتونیم پیدا کنیم.

شدید بی تابی میکنی برا این که کی بزرگ میشی همیشه سر این موضوع که بزرگ شدی با همه بحث میکنی به باور خودت از همه ماها بزرگتری .گلم اونم موقع اش میرسه.

یکی دیگه از دغدغه های این روزت داداش یا خواهر نداشتنت هست که همیشه تو لابه لای حرفات  صحبتهات  رو می کشونی سمت این موضوع.

 هر روز موقع برگشتن به خونمون دوست داری تو هوای خوب بهاری چند ساعتی رو قدم بزنیم .  و یا وقتت رو تو پارک بگذرونی.

و بیشتر تو این ساعت ها ، دوست داری با بچه های هم سن وسال خودت وقت بگذرونی و از این که تو جمع بچه ها باشی لذت میبری.

همیشه دوستت دارم ، همیشه دوستتون دارم. 

پسندها (1)

نظرات (0)