مارال زارعیمارال زارعی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مارال همه زندگیم

کلاس ژیمناستیک

1393/7/7 12:52
نویسنده : مامانی
394 بازدید
اشتراک گذاری

خانومی گل ، دختر خوشگل من 

تقریبا یه ماه بعد از اسباب کشی متوجه شدیم که نزدیکی خونه جدیدمون باشگاه آموزش ژیمناستیک هستش اونم از نوع واقعا معتبرش .(باشگاه ورزشی نوظهوری ) که صرفا آموزش ژیمناستیک داشتن با مربی هایی که خودشون روزی مدال آور بودن برا  ایران.

خوب ما هم مشتاقانه تو رو بردیم که ثبت نامت کنیم . ولی به دلیل پایین بودن سنت که بایستی 4 سال تمام داشته باشی قبول نکردن ولی با دیدن گل روی شما واینکه چطور مشتاق رفتن به سالن پیش بجه ها بودی از ما خواستن یه برگ ازفرم های ثبت نام رو پر کنیم تا برا ترم بعدی موقع ثبت نام دعوتت کنن.

یک هفته نگذشته بود که زنگ زدن و گفتن از بچه های کلاس این ترمشون انصرافی دارن که اگه مایل باشین بیارین مارال رو تا فقط به محیط کلاس عادت کنه و از ترم بعدی هم که کامل دیگه آموزش میبینه.

ما هم بعد از ظهر همون روز بردیمت کلاس و شما از اون روز اسم ورزشکار رو برا خودت انتخاب کردی.

حدود 1 ماه و 20 روز فقط رفتی کلاس که موقع امتحان شد و بچه هایی که 3 ماه کال سرکلاس بودن ازشون امتحان گرفتن و از منم خواستن که سر جلسه امتحان حتما ببرمت تا با نحوه امتحان گرفتن شما خانومی آشنا بشین.

ولی آخر جلسه امتحان به همه بچه هایی که تونسته بودن در امتحان نمره قبولی بگیرن نسبت به نمره هاشون مدال و یک تقدیر نامه و یک جایزه گرفتند که مدیریت سالن خود آقای نوظهوری اشاره کردند که مارالم ببرم نزدیک بچه ها تا به اونم جایزه ای داده باشه و یه موقع خدای نکرده ناراحت نشه.

ولی یواشکی از من خواستن بعد اینکه چند روزی با این وسایل خوشحالی کردی و پزش رو به دَدَه و باباجونی اینا پزش رو دادی من پسش بدم به باشگاه.

اینجوری بود که یک مدال برنز با یک عدد تقدیر نامه و یک عدد ساک بهت هدیه کردن. وشما هم کلی خوشحالی  کردی و اِفه برا ما اومدی که ورزشکار خوبی هستی.

ولی از دیروز ترم اصلی آموزشیت شروع شده . و امیدوارم برا امتحان آذر ماه واقعا آماده و مدال آور باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)