مارال زارعیمارال زارعی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

مارال همه زندگیم

من گینهَ شوشَدَه سوت ایسمیشدیم

1392/3/22 10:23
نویسنده : مامانی
184 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز گل مامان (من گینهَ شوشَدَه سوت ایسمیشدیم ) این جمله رو تازگی ها ورد زبونت کردی .

چند وقته که می خوام که دیگه خوردن شیر تو شیشه رو ترکت بدم ولی هر بهونه ای میارم  و هر وعده ای میدم و .... بازم سر خوردن شیر تو شیشه اصرار میکنی . 

آخر سر هم پرچم سفید صلح رو من در میارم و شیرو تو شیشه بهت میدم. بازندهو بعد  تموم شدن شیرت جمله معروف  من گینهَ شوشَدَه سوت ایسمیشدیم رو می گی و منتظری که من یا دَدهَ  بگیم ایوای  بعدم تو بخندیو فرار کنی . تا ما بیاییم بگیریمت. بغل

میدونم که نیاز داری چون شدید انس پیدا کردی به شیشه خوردن ولی از طرفی هم به بازی تبدیلش کردی.

برا همین فکر نمیکنم به این زودیا موفق بشم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهه
23 خرداد 92 18:07
اله سنین جانینان گبنه شوشده سوت ایش قدین قشه اوجالسین


خاله الهه شیرشو میخوره اما تو لیوان چون با شیشه دندوناش خراب می شه. مرسی که به مارالم سر می زنی.