مارال زارعیمارال زارعی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

مارال همه زندگیم

بزرگتر شدنتو دارم خوب لمس میکنم

1391/11/12 12:35
نویسنده : مامانی
205 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل من الان چهار روزه که دیگه اصلاً پوشاک نمی پوشی  نه موقع خواب نه روزا و نه موقعی که میریم بیرون یا مهمونی.niniweblog.com

و توی این چند روز و یه بار شیطونه قولت زده . که اونم مهم نیست. 

حالا دیگه واقعا خانومی شدی که بیا و ببین.

اخیراً متوجه شدم که کلماتی رو به زبون میاری که  نشون میده که به صحبت کردن کلاً مسلط شدی .

مثلاً  وقتی کسی کاری برات میکنه می گی میسی .

یا  که اون روز وقتی از حموم در اومدم گفتی سادان اولسون (آفیت باشه )

فرق بین خاموش و روشن  بالا پایین . سرد گرم  ولرم  رو میدونی همه رو هم به زبون میاری .

رنگها رو میشناسی ( 6 رنگ اصلی  رو ).

 همه طعمها رو میشناسی.

میتونی تا 17 بشمری .

خیلی خوب از حقت دفاع میکنی اگه کسی باهات بد رفتاری کنی خیلی زود گارد میگری ازش میخوای که بگه چرا دعوات کرده .(نیه منه ساواشدین هن؟)

تنها کلمه که به غلط ولی شیرین میگی  *وقتی می خوای کسی بغلت کنه . مگی بیا بغلم . (گه دوداما)*niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهرزاد جان
11 بهمن 91 12:13
ماشاله چه شیرین زبونی
امیر
11 بهمن 91 14:10
سلام خانومم مرسی از اینکه خاطرات قفل و کلید زندگیمونو یجورایی نگه می داری مطمئن هستم که مارال خوشگلم از این کارت خیلی خوشحال می شه مارالم انشاالله بتونی محبتهای مامانتو جبران کنی.دوست دارم خیییییییییللللللللللییییییییی